24 February 2010

SNSD yang BEST

Salam;

Saya suka tgk tarian mereka!
salahkan housemate yang suka pasang korea di rumah. membuatkan saya menjoin sekaki. dah lah comel. ee geram!! ni baru perempuan punya group. kalau lelaki punya group..haih dah lah cute gile laki laki korea ni..bisa membuat jantungku gugur ok! tapi diorang mmg xleh lawan la my kekasih punya kecomelan. :p

ok mari layan lagu mereka

I bet you guys pasti suka!!!!!





ok target belajar tarian mereka dgn jayanya :D
oh tahukah anda sebelum artist korea ni release jadi artis mereka di kehendaki menjalani latihan selama 2 tahun. depends la ada yg training sampai 8tahun untuk memantapkan mereka menjadi artis.so tidak hairanlah mereka dapat menari dan menyanyi dalam masa yang sama dengan begitu cantik dan kemas! Kan bagus kalau Malaysia lahirkan artis yang macam ni..bukannya artis segera yang belajar hanya tak sampai 10 minggu. Itu pun kalau dapat sampai ke 10 minggu..kalau minggu pertama dah out cemana?? untungkan artis Malaysia ni? saya menulis berdasarkan pandangan kasar ye.sbb saya bukannya fans sgt artis artis ni..baik artis Malaysia dan luar saya hanyalah suka suka sahaja. Cuma Kpop punya artis ni saya kagum sikit laa :D

esok esok saya kenalkan dgn artis kpop lelaki yang macho ala-ala beetles ye.

with love;
Munirah Abd

2 comments:

  1. dorg nih comel² kan. lagu pun layan². dorg nih ala² kumpulan super junior versi perempuan...hehehe :P
    .-= REDBLOODSNOW´s last blog ..It's Gonna Be A Blue Blueee Dayyy... Chelsea, Chelseaaa **Ceaa...siap nyanyi tueee, APE KES??? Sawan!!! Haha** =-.

    ReplyDelete
  2. bukan 2 thn sahaja..lebih juga ada..selamat dtg ke kpop world!
    wahhh...ala2 beatles...sila bagi teaser sket..eheheheh

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*