13 July 2009

Minggu Ulang Tahun Kami!!

salam semua
macam apa2x je tajukkan..
konon cam dah kahwin..hahaha tidak mengapa..
bagi lah saya feel2x skit..saya pun mahu sambut ulangtahun kami bersama..
wahhh bersama katanya..yelah..declare bersama la..
bersama utk mengenali lebih dekat hati budi masing2x..
yg alhamdulillah sampai ke tahun ini yg hampir 6thn kami bersama..

gaduh2x itu perkara biasa..
yang penting saling maaf bermaafan antara satu sama lain..
tp yg selalu byk mengalah semestinya si dia..
ini adalah kerana saya agak berkepala stone skit.. :D

tapi menyebabkan usia yg dah makin 'lanjut' ini
saya dah kurang berkepala 'stone'..
saya byk belajar melalui perhubungan kami ini..

kalau dulu saya macam budak2x sikit..
tp kini saya macam dah matang skit..
skit je lah..tidak hampir 100% matang..

walaupun hubungan kami dah hampir 6thn..
kami masih belum ada jodoh lagi utk membina masjid..
tapi insyaALLAH jika masih lagi panjang jodoh kami ini,
kami pasti akan membina mahligai yg setiap org impikan..

siapa yg tidak mahu kahwin!!!!

semua org mahukan perhubungan yg di jalinkan di akhiri dgn ikatan yg sah bukan!!?

begitu juga dgn kami..
cuma sekarang kami masih belum bersedia dari segi kewangan
selain itu masih byk lagi kami perlu belajar..
6thn itu mmg lama..tp ntahlah..saya dan dia mmg kurang bersedia :p
ini adalah kerana kami bercinta semasa belajar kut..ngegegge
(sungguh gatal kami ini!! :p belajar2x bercinta)

alhamdulillah walaupun bercinta waktu belajar,
pelajaran kami xterabai..dan saya kini mempunyai kerjaya sendiri..
si dia masih lagi tgh menyiapkan thesisnya..
insyaALLAH hujung thn/awal thn depan akan mempunyai kerjaya sendiri
(betulkan B?? diharap akan mendapat pekerjaan secepat mungkin)

oleh itu dgn ini saya isytiharkan blog saya pada minggu ini,
akan lebih berkisar jiwang..
(byk quote cinta atau lagu cinta utk tema 6 thn kami bersama)
tapi pasti akan ada coretan yg bukan berkisar jiwang,
nnti ada pula yg akan bermuntah darah utk membacanya..
saya tidak mahu itu berlaku di sini :p

utk Muhammad Hanif B.Abd Nasir


p/s: ulangtahun kami adalah jumaat ini..jumaat ini saya mempunya job yg pertama(ambil gambar org yg berkahwin kononnya) dan juga jumaat ini Nur Shazwani Zulkifli akan bertunang..oh sungguh jeles..bertunang dan menikah pada tarikh keramat kami.. T_T tp saya tumpang happy utk mereka.. tahniah utk Wani akan menjadi tunangan org..serta client saya.. :D

with ♥ ;

6 comments:

  1. minggu ulangtahun? hehehe.. mcm dah kawen plak rasa.. by the way, thank you 4 everything munirah.. i love n miss u forever.. 6thn mmg lama.. dan sbhagian besar masa kite adalah PJJ.. hehehe..

    p/s : PJJ = percintaan jarak jauh

    ReplyDelete
  2. semoga hubungan bertambah erat, dan kerjaya bertambah maju.

    hahaha hanif, macam dah kawen erk, apa lagi, cepat2

    ReplyDelete
  3. 6tahun...wow..tahniah!
    kawin cpt2..;)

    ReplyDelete
  4. Sir Hanif Abd Nasir : alhamdulillah :D

    adenium : terima kasih kak

    ReplyDelete
  5. fazrin2211 : terima kasih fazz :D

    SHAIKH : sampai waktu pasti kami kahwin!!

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...