15 July 2009

Bilik Indah

pic 1

pic 2

pic 3


teman2x antara ketiga bilik di atas di mana pilihan hati kalbu anda
bilik adalah bertemakan bujang kerana saya masih bujang..hehehe
saya berkenan yg no1 dan no3..
ini adalah kerana saya selesa jika laptop berada di sebelah saya,
sememangnya kini di bilik pun laptop pasti berada di sisi saya..
(walaupun bilik di rumah sewa hanya ada tilam bujang T_T tiada katil)

eh di rumah ibunda di banting juga saya hanya ada tilam bujang..
kononnya nak buat bilik ala-ala jepun..hehe yg pasti selesa bukan..
dan yg paling saya suka ttg bilik saya di banting adalah kerana ada bilik air dlm bilik saya..
ini memudahkan saya utk membuang hajat 'besar' jika terdesak..
tidak perlu lagi berebut2x..tapi jika ramai sedara mara bertandang kena berebut juga..
dan pada masa ini lah bilik air parent yg menjadi sasaran..
tidak pun bilik air di bilik tido adik lelaki pun ada juga.. :p

tapi tidak di rumah sewa..bilik air jauh..
utk membuang hajat 'besar' pun terpaksa tahan2x..
boleh menyebabkan buasir ni!! bahaya!!!
ye saya tahu saya ni mcm busuk je kan...hahaha
tetapi itulah saya..jika sudah khusyuk hajat 'besar' pun boleh nak tangguh2x.. :p
apatah lagi hajat 'kecik'!!!

apa-apa pun ciri-ciri bilik tido anda
sayangilah bilik anda..kerana di bilik tido kita lah kita akan melepaskan segala penat lelah
dan di bilik tido kita lah tpt kita bermadu kasih :D (apakah ini MUNIRAH!!!??)
x..x..maksud saya tempat kita bergayut secara private bersama kekasih hati..
indah kan?? :p

with ♥ ;