10 July 2009

Being Yourself


yes being yourself..jgn ada pura-pura ok..
nnti hidup tidak selamat..ngeggege betul kah?? rase betul kut??
kenapa keluar entry ni..?? ada kayak emo kah??
xkan..i like this quote laaa..
just wanna share with you guys..
so it can remind to you and myself juga..
supaya jadi diri sendiri..
xmo la bila dah senang jadi org lain pula..
belagak mcm hebat sangat..
xmo2x not good ok!!

n kalau awak dah duduk bandar besar
jgn la nak belagak mcm awak ni hebat sangat..
berpada-pada la..not good for you tau..
kenang la cara hidup kita dulu2x tau..
mcm mana dulu kita hidup..
mcm tu lah kini..
senang mana kita pun..
tempat jatuh lagi di kenang kan..

eh dah merepek mereban dah saya ni.. :D

maaf..jika ada terlanjur kata bahasa yee.. hikss :p

hujung minggu ini saya pergi berlibur di PD bersama2x officemate
bukan berlibur pun..ada team building katanya.. :D

selamat berhujung minggu semua..

(semasa entry ini keluar sudah pun berada di PD..Muhammad Hanif tlg publishkan..Ini adalah kerana auto publish saya telah membuat hal yg tidak tahu mana punca..Bukan saya seorang ramai lagi blogger yang mempunya masalah yg sama seperti saya.. T_T)
with ♥ ;