27 March 2008

Cruel+Sick+Mad

!

To all my readers perhatian ok!!!
Seorang wanita berusia 50 tahun ke atas telah melarikan diri dari hospital sakit jiwa!!!Beliau telah di lihat merayau2x di sekitar UTeM.Semasa proses perlarian beliau di katakan telah melarikan sebuah kereta jenama KIA dengan memakai baju kurung warna oren!! (wow ada taste gak org tua ni!!)

Beliau juga dikatakan telah meroyan di dalam kelas pada jam 2pm-4pm .Seorang pelajar yang tidak mahu di siarkan namanya berkata, beliau berlagak seolah2x orang yang tersangat hebat di dunia ini tanpa ada sesiapa pun dapat menandingi beliau. Beliau seorang yang sangat perasan bagus giler!! Walhal beliau tidak sedar bahawa beliau gila!!!

Selain itu, beliau di katakan sangat kejam!! Ya!! Sgt kejam sampai di kecam oleh masyarakat sekililing di atas perangai gila beliau!!

Jika berjumpa atau terserempak ngan beliau cepat2x lah larikan diri anda daripada mendengar suara nyaring beliau!!!

p/s:
EEEEE.....actually aku tak tau aku merapu apa!! Yg pasti aku sgt bengang terhadap seseorang eventhough aku tau org yg aku bengang kan ni org yg bagi ilmu kat aku!!! Tp cara penyampaian ilmu dia langsung tak masuk dalam kepala otak aku!! Sbbnya aku tak suka cara dia show off depan aku time dia mengajar!! Aku tau lah ko dah hebat keliling dunia!! Xperlu la ko nak show off melebih2x sampai setiap kelas pun ko nak mention itu ini!! N lagi satu aku tak pernah jumpa la orang sekejam ko!!! Maaflah kepada sesiapa yg baca post ni, kut2x ada konco2x dia yg membaca!! Xkesah lah korang nak marah pasal entry aku ni!! Ni blog aku..Suka hati aku nak tulis apa!!!


Fuuhhh sgt lega..tp xlega mana pun!!! At least lega arr skit!!!
Sorry pada sesiapa yg terasa ngan post aku kali ni!!
Mmg word dlm post kali ni agak kasar!!


Astagfirullah al azim.....

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...