17 November 2007

TEKA-TEKI


1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?

Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.


2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?

Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M


3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?

Answer: Kuih salah bikin.


4) Binatang ape power Karate?

Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.


5) Siape yang menemukan dompet kulit?

Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.


6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?

Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'


7) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?

Answer: Pembohong...


8) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?

Answer: Usus


9) binatang tubuhnya kat kepala?

Answer: Kutu


10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?

Answer: Neneknye si katak


11) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

Answer: Sbb lelaki ni kan 'buaya'


12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?

Answer: - Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'

- Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'


13 ) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe


15) Sape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

Answer: Tukang gali kubur


16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?

Answer: Tahi hidung dan Tahi telinga


17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?

Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...


18) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa gile ape...


19) Gajah terbang dengan ape?

Answer: Dengan susah pa