10 October 2010

The Output

Salam;

Oh ini gambar di shot dengan menggunakan diana f+. Saya beli dari seorang rakan. Kali pertama menggunakannya adalah agak kekok. Lama2x kasih belasah je shot. hahahhah. Agak berbeza dengan dslr.
Kamera diana f ni adalah menggunakan fungsi manual. dan juga menggunakan filem. woo agak old school tapi COOL :D

gambar ihsan google. (tapi begini lah sejibiknya kamera diana saya.cun kan!!)

Photobucket
ni masa majlis main bowling ngan student. itu adalah boss saya.


Photobucket
student2x saya menyusun hadiah

Photobucket
di bilik opis.ini semua adalah rakan seopis.agak gegar sbb ini first time pegang. so mcm byk nebess koo.. hahahahha...

Photobucket
ni namanya just shoot dont think. hahaha

Photobucket
kampung nenek saya

yeahh tu adalah sebahagian output yangd apat di kongsikan bersama. xbyk pun ada yg xjadi. ni antara jadi xjadi. ala 1st trial kan. biasala ada cacat cela. hehehhe.. xpe praktis make perfect.. :D

love;
Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...