02 November 2014

5 cara memenangi hati anda

Assalamualaikum and Hi Guys; 

"5 CARA MEMENANGI HATI ANDA"

ala ni soklan kalau yg belum kawen or belum ada buah hati molek la jawab soklan ni. 

Ni soklan ala ala nak ngurat ni.... ok la kalau camtu konon ni #throwback utk Muhammad Hanif Nasir memula nak ngorat dulu la ni.. Alhamdulillah semua dia lepas :D . Peringatan lagi sekali ye ini #THROWBACK ok bukan masa kini punya!!



  1. Kena lebih pandai dari aku.. Maksudnya kalau aku hebat dlm IT dia xleh hebat dalam IT gak. Dia kena bidang lain.. sbb aku xsuka pasangan aku lebih hebat dlm perkara yg sama.. xbest!!
  2. Pandai control AMARAH aku. sbb aku mmg terkenal ngan baran kalau tak kena tptnya. Alhamdulillah Hanif pandai bab tu.. Tau macam mana nak "campakkan air" ketika api tgh bara. :D
  3. Latar belakang family aku amik kira dulu kalau nak pikat aku.. hahah poyo kan.. sbb aku xnak la kang keturunan aku yg akan datang ntah apa apa.. pendek citer setaraf ngan family aku. pendekkan lagi SEDERHANA. kalau kaya sgt kang aku RIMAS. dan terus terang aku xleh yg KURANG dari aku.. sbb nanti aku pun RIMAS. again.. kami SETARAF
  4. Romantik... aaaaaa.. sampai skang pun dia ROMANTIK weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. 
  5. Last but not least...................TAAT pada AGAMA, IBU BAPA.. pendek citer jenis FAMILY MAN ... dan susah senang biar bersama.. xmo aku susah sensorang ko melopong tgk aku susah.. ada gak penyekeh aku bagi.. hahaha setakat ni alhamdulillah.. Suami ku TAAT AGAMA, IBU BAPA dan sgtttttttttttttttttt HORMAT kepada kedua dua orang tuanya dan orang tua ku.. :D    

ok tu saja #THROWBACK untuk "5 CARA MEMENANGI HATI ANDA" 


muahahahha

ok bye


love; 
♥Munirah Abd♥