14 August 2011

Kerja itu satu ibadah juga

Assalamualaikum and Hi Guys;


15-19 August 2011 ada bengkel.Harap diri ini tabah dan kuat. Even dah boleh jangka keadaan tegang yang bakal berlaku nanti.Aura positif di perlukan segera supaya ungkapan kerja itu suatu ibadah dapat di laksanakan dengan sempurna. Lebih2x lagi bulan mulia ni kan. Haih

Bengkel tu dalam Ipoh je. Tapi macam kena stay sampai malam. terawih semua buat kat sana. hish. tapi mcm nak buat kerja naughty. Kul 6 sharp aku balik. hahahahah T_______T (Astagfirullahalazim)

Apa-apa pun aku harap dapat tempuh bengkel ni dengan jayanya. Amin

 ♥MA♥