04 June 2011

Surat untuk LATS

Assalamualaikum and Hi Guys;


Dia dah pergi.
Mati di atas tapak tangan ku ini.
Aku tau dia tgh sakit. Tapi aku tak sempat nak bawak g vet sbb kursus 2 hari berturut xdpt nak ngulor sat

Dear Lats;
Maafkan kakak sbb xbawak Lats pergi jumpa vet awal2x. Kakak sedar lats sakit pun sbb kakak pelik tgk lat macam xbermaya.Kakak bersihkan mata lats yang sakit. Kakak asingkan lats dari lilo(semakin ganas betina tu). Hari rabu (1.06.2011) kakak asik jenguk lats je. Kakak risau. Nak bawak g vet malam2x macam xde yang bukak. Xde ikhtiar langsung kakak ni kan :( . Akhirnya tepat jam 11.00++ kakak angkat lats yang dah tercungap2x seolah-olah susah nak bernafas. Kakak angkat lats dan letak dalam telapak tangan kakak. Kakak cium lats. Kakak bagi lats minum. Lepas minum lats mcm tarik nafas panjangggggg. Kemudian 3x tarik nafas terkejut-kejut. Lats akhirnya kembali kepada pencipta. T___________T
Lats kakak rindu lats. Sebab lats sangat aktif. Lats suka main dalam bola. Lilo xsuka main. Lilo skang semakin lasak. Tak tau la mengandung ke tak tu. Kakak xnak carik pengganti lats buat masa sekarang. Lats sentiasa di hati kakak. Kakak sayangggg lats sangat2x. 


Lats dalam bola bermain dengan Pretty dan Tom. 

*Pretty dan Tom adalah kucing jiran. Dan terima kasih Bai atas gambar ni. Gambar Lats yang terakhir.


Love;
 ♥MA♥