21 August 2013

Pregnancy Style

19 August 2013

New Semester

Assalamualaikum and Hi Guys;

Result sem lepas sudah dapat. Alhamdulillah. xde yang fail :D

So new semester ni quite excited gak la. Subject yang ala-ala favourite x favourite kena blaja for next semester :D.

Subject for new semester

  •  Current Trend Database (favourite x favourite :p )
  •  Computer Architecture & Compiler ( oh no. T______________T sapa terror jadi sifoo aku)
  •  Advanced Software Engineering   (hurmm.. dulu dapat apa eh SE. B ke C ntah. hahah)

and next semester also new status for me.

and also terpaksa skip class maybe selama sebulan lebih kerana berpantang.

terpaksa la blaja sendiri and cepat cepat catch up blaja ngan kawan kawan. kalau x lost. pastu result xbest.


Hurm..

Guys,

Wish me all the best k for next semester. :D


love;
  ♥Munirah Abd♥

17 August 2013

Words of the day

16 August 2013

Syawal 1434

Assalamualaikum and Hi Guys;

Selamat Hari Raya kawan-kawan. Mohon maaf salah silap terkasar bahasa ye.. (ucapan sama mcm instagram. hehe)

Raya tahun ni beraya my side kat rumah opah Negeri Sembilan. :)



Tema purple.. oh ada kisah tentang my baju tu. My baju adalah baju my angah. hahaha. last minute pinjam sebabnya ntah napa pagi raya tu sarung my baju raya tak muat!!! Ketat ya rabbiiiiiiiiiiiiiiii... terus tanya angah ada baju lebih x. Nasib baik muat. kalau x muat pakai la baju ketat ketat tu. hahah. Padahal sebelum balik raya mmg dah test baju tu muat. sekali tak muat. T_____________T 

Saya ketika ini adalah 35minggu :D



Badan sama naik ngan honey pumpkin :p


Tahun depan punya raya insyaALLAH akan bertambah ahli keluarga. Weeeeeeeeeeeee :D

Ni je gambar raya yang ada. Raya tahun ni xberaya sgt. Sbb excited nak tunggu hari beranak je yg lebih. And makan sepuas puasnya time raya kali ni. muahahah ;)

 love; 
♥Munirah Abd♥

01 August 2013

Rindu kat blog tercinta ;p

Assalamualaikum and Hi Guys;

Ntah apa kena ntah aku ni kemain pemalas piang nak menulis kat blog semua. Igt lagi dulu dulu mesti aku akan menulis bila balik kerja. Time zaman kerja KL. walaupun kerja KL aku rasa lagi busyyyyyyyyyyy dari kerja kat Ipoh ni haaaaa.. Time jadi student jgn ckp la ,lagi byk aku menulis. Segala mak nenek semua aku nak citer.. Skang ni........... lagi lagi dah kahwin ni kan.. gila pemalas piang.. dah la dah kawin.. keje lagi.. blaja lagi.. hamikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....... malas piangggggggg... piang pun xmalas mcm ni. T_T

Aku mmg kagum la yg dah beranak pinak.. kerja lagi..n plus kalau ada yg blaja pun.. rajinnya dia update blog kan.. Wa salute weii salute..

Tapi aku syak kemalasan aku ni sbb skang dh ada Instagram.. Senang.. amik gambo terus upload.. pastu kasi caption panjang skekkkkkkkkkkkkkkkk.. jadi lah entri untuk hari itu. hahaha :D


Twitter pun aku dah xaktif.. duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aku lah twitter paling aktif. hahaha..

Ntah la.. xtau la.. tgk la pas raya kang aku cuba aktif skit blog ni..

Dah la aku bayar setiap tahun..tapi xberupdate..

RUGI



 love;
♥Munirah Abd♥

03 July 2013

Leo

Leo

Leo by muniiera featuring a zip jacket

28 May 2013

1st Anniversary

Assalamualaikum and Hi Guys;

Lamaaaaaaaaa kan xupdate blog.. 
Tiada MOOD satu hal..
Tiada MASA satu hal..
Tak berapa SIHAT satu hal..
Huhuhu


Anyway wanna share something special in my life. wooootsss wooootss wooootss

Kami dah setahunnnnnnnnnnnnnnnnnnn jadi suami isteri yeahhhh.. ALHAMDULILLAH.. 


And since masa anniversary jatuh pada cuti sekolah .. so we decided xnak pegi jejauh.. plus I have doctor appointment n xmo terlepas appointment.. hehe. So my beloved HP choose THE ROOTS, Ipoh untuk kami stay satu malam.. ok la kan dari takde.. My HP pilihkan ORCHARD VILLA HONEYMOON hehe.. 

Gambar gambar dah di share kat Instagram. tapi xpelah nak buh blog gak untuk kenangan katanya :D

Mr. & Mrs Hanif


tepat jam 12tgh malam 26hb 5 semangat bangun tgh malam nak potong cake. sebelum ni I dah tido dulu. HP layan citer korea pastu dia kata layan movie tamil. I mmg selamat membongkang tido.. penat


the jacuzzi. dapat berendam kejap je sbb matahari dah naik kat kapla.. 


toilet yang awesomeeeeeeeeeeee.. tapi I mmg cam org tua skit la asik berpimpin tangan nak turun ngan naik atas.. gila kalau tergelincir satu benda xdpt.. memalam kejut HPteman g shi shi....malu?? kenapa perlu malu ngan HP.. hahahhahaha


hahhaha sebelum ni honeymoon masa kawen HP ada request letak bunga bagai kat hotel yang kitorang g (bukan satu hotel ye kami request setiap kali g hotel mesti request tapi xdo.. kecewa tol).. sekali masuk bilik xde pun.. kali ni request lagi so ni je la yang ada.. jadi la dari takde kan..

Begitula kisah anniversary kami yang very the simple sbb keadaan I xde lah nak sihat mana.. Kudrat xbyk.. kang dah elok kang.. Tgk la.. jalan xcecah bumi I tell you.. hahahahha


 love;
♥Munirah Abd♥

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...